tirsdag 25. september 2012

Soverom ble spisestue..

I snekkerboden skjer det mye rart.. Faktisk så ble gjesterommet til spisestue i sommer.. Ingen dum ide egentlig. Hvis du har en liten stue (som oss) og trenger litt mer plass, så er det viktig å prioritere riktig. Inn med spisestue, ut med gjester!! hehe, neida. Vi har god plass til gjester på guttene sine rom og vi elsker gjester.

 
Spisestue er jo litt "fint" da, men veldig koselig! Så fikk vi jo så mye bedre plass i stua.

Nå trenger jeg litt hjelp.. for meg tar det litt tid å finne lamper. Tror igrunn jeg er litt kresen på lamper. Har lenge siklet på denne lampen her i fra Riviera Maison .Tror dere den vil passe inn?


 
Eller skal jeg heller velge denne litt rimeligere fra Ellos?
 
Eller denne fra Eventyrlige hjem ?  
 
 
 
Så utfordrer jeg dere til å komme med andre forslag... :)
 
 
 



2 kommentarer:

Anonym sa...

En flott blogg :) Hva heter fargen du har i spisestua di ?

Unknown sa...

Hei !! :)
Herlighet nå ble eg flau.. Beklager SÅ mye for at eg ikkje har svart deg! Det er fleire som har spurt om den fargen. Den har ikkje eit navn, men ein kode. S2005-Y50R. Eg brukte Butinox 10 vannbasert. Silkematt. Håper ikkje det var altfor seint! Hvis ikkje så må du absolutt bruke den. Den er knallfin!! Varm og god!