fredag 19. oktober 2012

Lovely Friday

Det er fredag og det er helg !! :)
 
Da var denne jobbeuken blåst avgårde og helgen inntar snekkerboden. I dag har vi kosa oss med gutte besøk og pannekaker! Kan det bli bedre?
 

 
Ikke nok med det, men min etterlengtede lampe er komt i hus. Kansje dere får et bilde i løpet av helgen? Rastløs som jeg er må jeg innrømme av jeg rev den opp av pappesken som en 3 åring på julaften..   Nå har jeg gått rundt å slept på den i en time, så det er vel på tide å henge den opp..? 
Tror jeg er enig med meg selv hvor den skal henge. 
 
Ellers må jeg jo si tusen takk for alle de hyggelige tilbakemeldingene jeg har fått det siste døgnet. Det setter jeg stor pris på! Så er det veldig koselig at så mange er innpå å besøker meg her i snekkerboden!
 
 
 
God fredagskveld :)   
 
 
 

Ingen kommentarer: