lørdag 13. oktober 2012

Få stilen på lavbudsjett

Som jeg lovet skal jeg i dag vise dere noen tips til hvor dere kan få stilene som jeg skrev om i går. Siden jeg tidligere nevnte at man ikke trenger å gå på dyre designer butikker for å få siste "skrik" tenkte jeg å ta utgangspunkt i dette i dag.

Vil du ha stilen fra Østen?
Ta turen til Indiska. Her kan du finne mye spennende!

Kid interiør kan du finne alt fra pynteputer med afrikanske damer, elefanter o.l til buddah`er i flere varianter og ikke minst disse lyktene




På Ikea kan du f.eks finne ANGENÄM-serien med afrikansk preg.
 
 
 
 
Vil du ha den nordiske stilen?
 
Jeg vil påstå at denne kan du få nesten gratis. Kvister, kongler, mose, skjell og steiner finner du ute. Dekorer hjemmet
 
Ellers finner du mye i denne stilen på Kremmerhuset. Både i tekstiler og ting & sånt.   
 

 
 
Prøv også Ellos. De har mange tøffe lamper. Se på denne.. jeg vet de har en skjellampe også.  
 
De har mange fine pynteputer og dekor. Nå har de fått inn noen puter med litt julestemning.


 
Designerstilen
 
Da må du ta fatt i malekosten. Mal en vegg i sober eller solid som jeg har gjordt. Eller finn en lukuriøs tapet! Du må ha en kul skinnsofa og litt glam. Det skal være elegant! Slå gjerne til med en "gullampe" eller lysekrone som prikken over i`en. Prøv Ellos eller Ikea på lamper.
 Gullputer finner du hos Kid og H&m.

 

Det finnes mange andre steder du finner alt dette. Stort sett alle butikker med interiør har noe av høstens moter. Av og til er det gøy å ha noe ikke alle andre har. Og da må man som regel betale for det. Med mindre man lager det selv. Stoff og stil kan være behjelpelig med dette :)  
 
 


 
 




 

Ingen kommentarer: