tirsdag 4. desember 2012

Første advent

Johoooo!! Da har jeg stått opp fra de døde! Vi har hatt litt av noen dager med forkjølelse og omgangssyken. Men nå er vi så vidt på beina igjen! Endelig.. Jeg slapp heldigvis unna omgangssyken.. ihvertfall enn så lenge. Tvi tvi.

Hvordan går det med dere da? Har dere fått adventsstaken opp å gå? Dere må gjerne dele adventsstemningen med meg på facebook! Koselig med litt bilder..
Vi har klart å hengt opp noen julestjerner og laget til 4 lilla kubbelys. Det er det.. Ikke så koselig i snekkerboden enda. Men det kommer seg vel utover uken tenker jeg. :)

Dro ned noen kasser fra loftet.. er igunn litt forbanna.. Hvem tror du ikke har
spist på og ødelagt julepynten min da?? MUS!!! Så nå må jeg ut å kjøpe nye engler og nisser! Grrrrr.....
Også de fine SIa englene mine. Stakkars engel, har ikke mer strømper igjen.. Du ser det kansje ikke så bra på bilde da.  
Jaja.. Nå er det sinnasnekkeren for meg!
KLem 

Ingen kommentarer: