tirsdag 22. januar 2013

Årets farge

Hei på deg!

Tester ut det nye tastaturet på ipad`en som jeg fikk av min kjære til jul. Skikkelig deilig å kunne skrive innlegg herifra, så jeg slipper å dra opp det svære orgelet bare for å legge inn et innlegg. 

Hvordan gikk det med lyktene folkens?? hehe... her gikk det ikke så bra. Mor i huset glemte de over natta, så islykter ble til isklumper. jaja, får prøve igjen. I morgen kansje. 

Fargerike har kåret årets farge.. og det er LILLA!!
Lilla har vert populært i 5 år nå, i alle nyanser. 
Hva sier dere til et 2013 med fiolett, indigo, lavendel, purpur, plomme osv..??


Litt usikker på om dette blir min nye favoritt, men det vil jo tiden vise. Jeg har jo lært såpass at jeg skal være forsiktig med å si hva jeg liker og ikke liker, for før jeg har uttalt meg, har jeg gjerne allerede skiftet mening. :) 

For dere som følger meg, vet dere jo at jeg plantet disse i høst. Så til våren blir jeg super trendy med lilla hage!! Skulle tro det var planlagt. 


   


Ha en finfin kveld folkens!!

NB! Husk Tid for hjem kl 20.00 :) 

Ingen kommentarer: