mandag 7. januar 2013

Godt nytt år!

Godt nytt år godtfolk!!!!
 
 
Nå var det seriøst på tide med et nytt innlegg.. Nytt år,nye muligheter folkens. Og mitt nyttårsforsett er å blogge oftere enn i desember.. hihi..
 
Da har jeg truffet sofaen for kvelden. Tror det er første gang siden lille julaften at jeg setter meg ned i en ryddig stue. Dempet belysning og full fyr i ovnen. Ungene sover og tv`n er av!! Fred og ro.. FRYD.
 
Har dere alle ryddet vekk jula da? Jeg har ryddet vekk i fra stua ihvertfall.. :)  
Så får vi se om jeg kommer i mål i morgen. Det er planen i hvertfall. Må hente meg inn igjen litt nå og ta meg kraftig sammen. Det blir liksom alltid så fargeløst og tomt når jula er borte. Men jeg hadde en ganske hvit jul i år, så merker egentlig ikke så veldig mye til det. Like greit kansje, ellers hadde jeg vel handlet inn halve interriørriket.
 
Liker jo å se om det er noen gode tilbud uansett da. Men da kan det være greit å vite hva man skal se etter. Gidder ikke kjøpe det som er ut eller hva? Men, hva er inn og hva er ut i 2013? Tenkte å sette meg dypere inn i dette i morgen. Legger ut et nytt innlegg. Men skummet igjennom litt skrabbel på nettet.. Ser ut til at "skrift på veggen" og shabby chic er på vei ut.. Eller hva tror dere? Jeg er skeptisk. Shabby i mitt hjerte!


Jeg får ikke lastet opp bilder i kveld. Vet ikke om det er maskinen eller blogger.com som tuller seg. Vi prøver igjen i morgen  
 
Et par tips på tampen .. Denne uken er det sesongstart på både Tid for hjem og Herlige hjem!!
--Lykke--    
 
Ses imorgen

Ingen kommentarer: