mandag 25. februar 2013

Vinterferie

Vinterferie



Så blogges det igjen...
Da var vinterferien vel blåst, ihvertfall på Voss. Nå er det bergenserene som invaderer bygda som små maur. Og vi elsker jo det!! Det er så deilig når bygda fylles opp med hissige traffikanter og skiturister! :) Stemningen er upåklagelig.. sola skinner som om den skulle vert betalt for og egentlig så føles det som påske!
 
Her i snekkerboden har påskeharen begynt å krype frem.. var innom IKEA her om dagen, tror forrresten jeg satt ny rekordsum på 170 kr.. Har vel aldri skjedd før, men jeg hadde det travelt..Uansett.. på IKEA selger de nemlig påskeliljer til 9kr..!! Og siden jeg ikke hadde handlekurv engang, så rasket jeg med meg noen på toppen.
 
Håper dere som har ferie nyter solen og til alle oss som akkuratt er ferdig.. det er snart påske!

  

Ingen kommentarer: