tirsdag 5. november 2013

Velkommen tilbake!!



 Hei godtfolk!

Ja, da får jeg bare ønske meg selv velkommen tilbake til min egen blogg.. og for all del, velkommen til deg også! Noen lurer på om jeg er i livet, og det kan jeg i aller høyeste grad bekrefte! Siden sist har jeg nok en gang vert så heldig å bli mamma igjen!! Til vår lille "sesse". Ja, vi har nemlig fått en prinsesse! "Snuppa uten puppa" som Jonathan kaller hun, heter Ava og er nå 4 mnd! Mor er i ekstase over å endelig få tilfredstilt sine rosa behov! Litt feminisme er absolutt savnet i snekkerboden. TENK når mor skal lage jenterom...!!! - stakkars jente! Hun kommer til å få mareritt om rosa innen 2 år!

Tiden siden sist har som du sikkert forstår gått med til fødsel, amming, gulping, lite søvn og sånn som det ellers skal være i barselpermisjon! Dette trives jeg maksimalt med!

Dagens kunngjøring: I`m back! :) 

Klem fra Avagull & meg 



Ingen kommentarer: