mandag 13. januar 2014

Soverom eller sjeikerom

Soverom eller sjeikerom??

Det er vel strengt talt på tide å ønske dekan eit riktig godt nytt år!!!
Håper de alle har hatt ei fin jul med ro, familie og god mat.. Det nye året har allerede rast avgårde for min del. Eg kjenner at angsten tar meg med tanke på at permisjonen snart nermer seg slutten og jobben venter for tur. På ein måte blir det jo litt godt også.. Det å ha vokse samtaler.. Eg kjem vel til å mase som eit lokomotiv i 3 mnd no :)  Far i huset, sjølvaste vaktmannen er klar som eit egg for å overta skiftet! Tenker han og snuppa kjem til å leve glade dager i permisjon!! 

Jaja.. Ellers har eg jo hatt eit prosjekt i jula. Alltid nye prosjekt på gang veit du...Lurer på om behovet for nye prosjekt alltid kjem til å vedvare..? Er nok redd for det, eg har ei storesøster som er akkuratt likeeins.. om ikkje verre... 

Prosjekt sengehimmel.. 
ja, no kan du le. Du skjønner, eg kom nemlig over ein blogg... (Linker til Lindevegen
Der har eg møtt min overmann. Ho er altså så ufattelig kreativ. Ho lager noen av møblene sine sjølv..
Ho inspirerte jo da meg til å lage ein sengehimmel..and wips..  OFF we go to IKEA.. (kremt...3.juledag) for å handle gardiner og gardinstenger.. 

 Når eg kom heim var det berre å flekke av plastikken og begynne å jobbe. Stakkars vaktmann, han måtte berre hive av seg skjorta å bidra. Han var litt skeptisk; ehh... er ikkje dette litt feminint då? Neida, seier konemor overbevisende.. Dette er jo sånn som oljesjeikene har det!! :) hihi hoho... 

 Her har du resultatet... til og med vaktmannen vart fornøgd! 







Oppskrift:

3 gardinstenger som du kan dra ut til 210
2 hjørner
2 ender som går inn i veggen (fulgte med i hjørnebeslag pakka)
2 sett gardiner..(4 lengder) 
4 takfester 

- Simsalabim -
Så kjøpte eg like gardiner til vinduet og festa gardinstanga heilt oppe ved taket.. så ser vinduet enda større ut enn det er og det blir like langt som sengehimmelen. I vinduet har eg blondegardiner inni også som ein ekstra liten piff.. 





4 kommentarer:

Interiørnytt Tina sa...

Så fint det var!:)

Unknown sa...

Tusen takk Tina :)

Silje sa...

Tusen takk for fine ord fra deg :) så hyggelig :)
Jammen blei det koselig på soverommet ditt med himmelen, sukk nå savner eg min <3 hehe
Sov så ekstra godt når den kom opp:P hehe :)

nr.15 sa...

Heisann,takk for fine kommentarer :-)
Flotte senga dåkke har laget ♥ tror min mann hadde steilt,så vær fornøyd med oljesjeiken din ;-)
Ikkje ofte eg legger sjela mi i oppreing,blir som regel kjapt og gale ;-)
Ha ein fiin kveld :-)
Charlotte