tirsdag 18. mars 2014

Sesserommet til Ava tar form

Dvs.. Et hjørne er ferdig.. eller.. ferdig? Det er det vel ikkje, men det er ihvertfall komt inn ei seng..og kan de se...?Veggen er ferdig tapetsert!! Å holy moly..  Eg har hatt den nye tapetrullen her ei stund no. Gått å sett på den, men tenkt at der får du stå til Birte kjem tilbake. Men no på søndag heiv eg meg i det.. Smurte på lim og fekk den opp. Litt vanskelig i grunn fordi den nye tapeten ikkje samsvarte heilt i repetisjonen av mønstrene  med den gamle..
For de som ikkje skjønner.. Mi kjære venninne Birte var her å hjalp meg.. (for dei som følger meg på facebook, veit det.. Her legger eg ut ting som eg ikkje legger ut på bloggen) Ho gjorde ein fantastisk innsats og det blei så fint!! 
Men.. når me spretta andre rullen med tapet, sjølvsagt for å ta siste stripa, så var det feil på tapeten. Så utrulig irriterende! Så da måtte eg fint finne meg i å vente på ny tapet rull. Men eg fekk god service på fargehandler`en her nede så eg fekk faktisk den "ødelagte" tapeten også. Så den kan eg leike meg med. De ser kansje eg har tapetesert litt på nattbordet..jada.. trur eg er så flink no veit du.. sannheten er vel heller langt i fra.. Når eg sto å tapetserte tenkte eg.. Birte sa "ikkje dra tapet skraperen nedover..." eller var det " ikkje dra tapet skraperen oppover"..??
Så den gikk i alle retninger - berre flaks at den henger, tenker eg..
 


4 kommentarer:

Line Feten (I et lite Norgesglass) sa...

Nydelig tapet! Det var veldig fint å tapetsere nattbordet :)

Jeg har også prøvd meg på tapetkunsten - og det er neimen ikke bare bare det!

nr.15 sa...

Nydelig♥
Og liker at du videreførte tapeten på nattbordet :))
Fin dag til deg:)
Charlotte

Unknown sa...

Hei :)

Tusen takk begge to! Nei, det er ikkje "bare bare", men øving gjør mester :)

Unknown sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar :)

Nydelig tapet. Vurderer også tapet til jenterommene når vi er ferdig med å innrede 2etg. Men jeg er så kjedelig at det blir nok noe veldig enkelt her i huset. hehe....

Ha en fin kveld.
Klem